Scooby-Doo!, el misterio de la momia (Rexistro nro. 1051506)
[ vista simple ]
| 000 -CABECEIRA | |
|---|---|
| Campo de control de longitud fija | 00880nam a2200265 i 4500 |
| INFORMACIÓN XERAL | |
| Códigos de información de lonxitude fixa | 111014s2011 sp g spa |
| DEPÓSITO LEGAL | |
| Número de copyright ou de depósito legal | M-2214-2011 |
| ISBN | |
| ISBN | 8484835030 |
| CDU | |
| CDU | 82-3 / 82-N |
| CDU | |
| CDU | 821.111 |
| PUNTO DE ACCESO PRINCIPAL-NOME DE PERSOA | |
| Nome de persoa | Gelsey, James |
| MENCIÓN DE TÍTULO | |
| Título | Scooby-Doo!, el misterio de la momia |
| Autores | / James Gelsey ; traducción, Sara Cano Fernández |
| EDICIÓN | |
| Edición | 1ª |
| PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN | |
| Lugar de publicación | Madrid |
| Editorial | :Ediciones del Laberinto |
| Data de publicación | ,2011 |
| DESCRICIÓN FÍSICA | |
| Extensión | 85 p |
| MENCIÓN DE SERIE | |
| Mención de serie | Misterios a 4 patas |
| Número de volume | ;2 |
| DESTINATARIOS | |
| Nota de audiencia | 3º-4º Primaria |
| MATERIA--TERMO DE MATERIA | |
| Termo de materia | Aventuras |
| Subdivisión de forma | Cuentos infantiles |
| MATERIA--TERMO DE MATERIA | |
| Termo de materia | Pandillas |
| Subdivisión de forma | Cuentos infantiles |
| MATERIA--TERMO DE MATERIA | |
| Termo de materia | Astucia |
| Subdivisión de forma | Cuentos infantiles |
| SECUNDARIAS-AUTOR | |
| Nome de persoa | Cano Fernández, Sara |
| -- | PEC051-2508|PEB001-594|CEC055-8431|LEC035-4412|PEH006-10379|PEC091-4720|PEC166-3019|OEC015-5296|CEC195-903 |
| REFERENCIA ILS ANTERIOR | |
| -- | 2 |
| Retirado | Perdido | Estragado | Non para préstamo | Localización permanente | Localización actual | Localización en andeis | Data de alta no sistema | Fonte de adquisición | Sinatura correspondente á clasificación | Parte da sinatura que identifica ao exemplar | Préstamos totais | Sinatura completa | Código de barras | Data da última consulta | Número de volume | Tipo de ítem de Koha | Prestado | Nota pública |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| CEIP A Canicouva | CEIP A Canicouva | Sala préstamo | 2012-06-04 | Fondos Biblioteca | 82 NC | scooby | 40 | 82 NC GELSEY scooby | PEC091000004720 | 2025-10-22 | 1 | Prestable | I2-AZUL | |||||
| CEIP Gregorio Sanz | CEIP Gregorio Sanz | Sala préstamo | 2014-02-25 | Fondos Biblioteca | 82-N | sco | 7 | 82-N GEL sco | LEC035000004412 | 2025-07-08 | 1 | Prestable | ||||||
| CEIP Mallón | CEIP Mallón | Sala préstamo | 2012-04-17 | Fondos Biblioteca | 82.3 | sco | 44 | 82.3 GEL sco | PEB001000000594 | 2025-07-02 | 1 | Prestable | Lectores Avanzados | |||||
| CEIP Manuel Sueiro | CEIP Manuel Sueiro | Sala préstamo | 2011-09-26 | Fondos Biblioteca | 82N-C | mis | 27 | 82N-C GEL mis | OEC015000005296 | 2025-11-03 | 1 | Prestable | ||||||
| CEIP Plurilingüe Manuel Sieiro | CEIP Plurilingüe Manuel Sieiro | Sala préstamo | 2012-01-11 | Fondos Biblioteca | 82 | sco | 28 | 82 GEL sco | PEC166000003019 | 2025-11-03 | 1 | Prestable | ||||||
| CEIP Raíña Fabiola | CEIP Raíña Fabiola | Sala préstamo | 2011-11-10 | Fondos Biblioteca | 82N-C | mis | 26 | 82N-C GEL mis | CEC055000008431 | 2025-07-03 | 1 | Prestable | ||||||
| CEIP de Chans-Bembrive | CEIP de Chans-Bembrive | Sala préstamo | 2012-04-23 | Compra | 82-N | scoo | 41 | 82-N GEL scoo | PEC051000002508 | 2025-06-24 | 1 | Prestable | 2025-01-24 | Lectores avanzados | ||||
| CEIP de Curtis | CEIP de Curtis | Sala préstamo | 2013-06-24 | Fondos Biblioteca | N | mis | 6 | N GEL mis | CEC195000000903 | 2025-11-19 | 1 | Prestable | 2º ciclo | |||||
| CPI da Cañiza | CPI da Cañiza | Sala préstamo | 2011-10-14 | Fondos Biblioteca | 82N-C (T) | sco | 5 | 82N-C (T) GEL sco | PEH013000006241 | 2023-02-09 | 1 | Prestable | ||||||
| CPI da Cañiza | CPI da Cañiza | Sala préstamo | 2012-03-16 | Fondos Biblioteca | I | sco | I GEL sco | PEH013000014711 | 2023-02-09 | 1 | Prestable | |||||||
| CPI de Pontecesures | CPI de Pontecesures | Sala préstamo | 2014-09-11 | Fondos Biblioteca | 82-N | mis | 18 | 82-N GEL mis | PEH006000010379 | 2025-10-16 | 1 | Prestable |