¡Yo misma! (Rexistro nro. 1480500)
[ vista simple ]
| 000 -CABECEIRA | |
|---|---|
| Campo de control de longitud fija | 02159nam a2200253 i 4500 |
| CAMPO FIXO DE DESCRICIÓN FÍSICA | |
| Campo fixo de descrición física | ta |
| INFORMACIÓN XERAL | |
| Códigos de información de lonxitude fixa | 241123s2024 sp a a |||| ||spa d |
| DEPÓSITO LEGAL | |
| Número de copyright ou de depósito legal | B 8614-2024 |
| ISBN | |
| ISBN | 9788410252080 |
| CDU | |
| CDU | 82-N-C |
| PUNTO DE ACCESO PRINCIPAL-NOME DE PERSOA | |
| Nome de persoa | Canizales. |
| Termo indicativo de función | autor/a |
| -- | 16529 |
| MENCIÓN DE TÍTULO | |
| Título | ¡Yo misma! |
| Autores | / Harold Canizales Canizales. |
| EDICIÓN | |
| Edición | 1ª |
| PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN | |
| Lugar de publicación | Barcelona |
| Editorial | : Carambuco |
| Data de publicación | , 2024 |
| DESCRICIÓN FÍSICA | |
| Extensión | 36 p. |
| Outras características físicas | : il. cor. |
| Dimensións | ; 26 cm |
| RESUMO | |
| Resumo | Un conto sobre a seguridade, a autoimagen, a autoestima e a prevención do acoso escolar. Frida ten que empezar de cero nunha nova escola. Como non segue as modas nin os gustos do resto das mozas da clase, chámana friki. Arlet, a moza máis popular de todas, tenta transformar a Frida para que sexa igual que o resto, pero… Realmente é iso o que a fai feliz? Eu mesma é un conto ilustrado escrito e ilustrado por Canizales, un autor e ilustrador recoñecido internacionalmente polas súas obras dirixidas ao público infantil. Canizales combina arte e narrativa para abordar temas esenciais como a autoestima e o empoderamento, destacándose pola súa capacidade de conectar cos nenos a través de historias cheas de valores e emocións. Este conto forma parte da colección Tesouros de Carambuco, coñecida polo seu compromiso coa educación emocional e a promoción de valores positivos na infancia. A historia está deseñada para fomentar a autoestima, a confianza e o empoderamento persoal en nenas e nenos. Con ilustracións cativadoras e unha linguaxe sinxela, este libro convértese nunha ferramenta imprescindible para familias e educadores que desexan traballar a educación emocional infantil. Ideal para reforzar a autoestima, o conto expón situacións que axudan aos nenos para entender o valor de quererse a un mesmo e recoñecer as súas calidades únicas. |
| DESTINATARIOS | |
| Nota de audiencia | 4º-5º-6º Educación Infantil |
| -- | 1º-2º Primaria |
| MATERIA--TERMO DE MATERIA | |
| Termo de materia | Valores |
| Subdivisión xeral | Conto |
| -- | 303984 |
| MATERIA--TERMO DE MATERIA | |
| Termo de materia | Autoestima |
| Subdivisión xeral | Conto |
| -- | 303985 |
| MATERIA--TERMO DE MATERIA | |
| Termo de materia | Acoso escolar |
| Subdivisión xeral | Conto |
| -- | 303986 |
| SECUNDARIAS-AUTOR | |
| Nome de persoa | Canizales |
| Termo indicativo de función | ilustrador/a |
| -- | 16529 |
| ACCESO ELECTRÓNICO | |
| Dirección de internet | https://carambucoediciones.com/producto/yo-misma/?srsltid=AfmBOooMC--zV2DX8OmOMP0696k7oxivt00_SPrvh51PPGKKcmBpnAfQ |
| REFERENCIA ILS ANTERIOR | |
| -- | 2 |
| Retirado | Perdido | Fonte de clasificación ou esquema | Estragado | Non para préstamo | Localización permanente | Localización actual | Localización en andeis | Data de alta no sistema | Fonte de adquisición | Sinatura correspondente á clasificación | Parte da sinatura que identifica ao exemplar | Préstamos totais | Sinatura completa | Código de barras | Data da última consulta | Data do último préstamo | Número de volume | Tipo de ítem de Koha | Nota pública | Prestado |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| CEIP A Paz | CEIP A Paz | Sala préstamo | 2025-01-31 | PLAMBE | 82-N | mis | 82-N CAN mis | PEC046000007496 | 2025-01-31 | Prestable | LECTORES AUTÓNOMOS | |||||||||
| CEIP Carlos Casares | CEIP Carlos Casares | Sala préstamo | 2025-01-23 | Compra | I2 | mis | 2 | I2 CAN mis | PEC065000012887 | 2025-04-02 | 2025-03-26 | 1 | Prestable | |||||||
| CEIP Illas Cíes | CEIP Illas Cíes | Sala préstamo | 2025-05-29 | PLAMBE | 822-C2 | mis | 822-C2 CAN mis | PEC024000007911 | 2025-05-29 | |||||||||||
| CEIP Manuel Sueiro | CEIP Manuel Sueiro | 2025-11-04 | PLAMBE | 82N-C | mis | 82N-C CAN mis | OEC015000009543 | 2025-11-04 | Prestable | |||||||||||
| CEIP Plurilingüe Amaro Refojo | CEIP Plurilingüe Amaro Refojo | Sala préstamo | 2025-04-09 | Plambe | 82-N | mis | 1 | 82-N CAN mis | OEC008000002171 | 2025-10-27 | 2025-10-27 | Prestable | 2025-11-11 | |||||||
| CEIP Plurilingüe Frián-Teis | CEIP Plurilingüe Frián-Teis | Sala préstamo | 2025-03-11 | COMPRA | 17 | yom | 17 CAN yom | PEC086000008625 | 2025-03-11 | Prestable | azul | |||||||||
| CEIP Plurilingüe O Sello | CEIP Plurilingüe O Sello | Sala préstamo | 2025-02-04 | PLAMBE | 82-N | mis | 82-N CAN mis | PEC103000006548 | 2025-02-04 | Prestable | primeiros lectores | |||||||||
| CEIP Plurilingüe San Xoán Bautista | CEIP Plurilingüe San Xoán Bautista | Sala préstamo | 2025-10-27 | PLAMBE | 17 | yom | 17 CAN yom | PEC179000001973 | 2025-10-27 | Prestable | ||||||||||
| CEIP Plurilingüe de Cerdeiriñas | CEIP Plurilingüe de Cerdeiriñas | Sala préstamo | 2025-10-13 | Compra | 82N | mis | 82N CAN mis | PEC169000005243 | 2025-10-13 | Prestable | ||||||||||
| CEIP Plurilingüe de Monterroso | CEIP Plurilingüe de Monterroso | Sala préstamo | 2025-05-02 | Orzamento centro | 82-N | yom | 2 | 82-N CAN yom | LEC057000000965 | 2025-11-07 | 2025-10-24 | Prestable | ||||||||
| CEIP Plurilingüe de Pumar-Urdilde | CEIP Plurilingüe de Pumar-Urdilde | Sala préstamo | 2025-07-28 | Plambe | 17C | CAN yo | 17C CAN yo | CEC167000003270 | 2025-07-28 | Prestable | ||||||||||
| CEIP de Fontes-Baíña | CEIP de Fontes-Baíña | Sala préstamo | 2025-10-14 | PLAMBE | 82N | mis | 82N CAN mis | PEC107000007235 | 2025-10-14 | Prestable | ||||||||||
| CPI da Cañiza | CPI da Cañiza | 2025-05-05 | orzamneto do centro | 82-N | yom | 82-N CAN yom | PEH013000018966 | 2025-05-05 | Prestable | |||||||||||
| CRA A Lagoa | CRA A Lagoa | 2025-04-08 | PLAMBE | 82-N | mis | 82-N CAN mis | PEG009000001065 | 2025-04-08 | Prestable | SEDE |