| |
|
|
|
CEIP Manuel Sueiro |
CEIP Manuel Sueiro |
Sala préstamo |
2020-01-20 |
PLAMBE |
82N-C |
hay |
82N-C WEL hay |
OEC015000007465 |
2025-11-03 |
1 |
Prestable |
|
|
|
|
| |
|
|
|
CEIP Plurilingüe Curros Enríquez |
CEIP Plurilingüe Curros Enríquez |
Sala préstamo |
2019-03-12 |
Compra da Biblioteca |
5-C |
hay |
5-C WEL hay |
OEC018000010446 |
2022-09-30 |
1 |
Prestable |
1 |
|
Consulta 1º |
|
| |
|
|
|
CEIP Plurilingüe Sobreira-Valadares |
CEIP Plurilingüe Sobreira-Valadares |
Sala préstamo |
2025-07-04 |
|
53 |
hay |
53 WEL hay |
PEC183000000178 |
2025-07-04 |
|
Prestable |
|
|
|
|
| |
|
|
|
CEIP Plurilingüe Souto-Donas |
CEIP Plurilingüe Souto-Donas |
Sala préstamo |
2017-01-31 |
Xunta de Galicia |
5 |
hay |
5 WEL hay |
PEC003000008372 |
2023-05-19 |
1 |
Prestable |
31 |
2023-05-12 |
Andeis ciencia |
|
| |
|
|
|
CEIP Plurilingüe de Louro |
CEIP Plurilingüe de Louro |
Sala préstamo |
2021-02-23 |
Fondos Biblioteca |
087-N-C |
hay |
087-N-C WEL hay |
CEC033000006929 |
2021-11-16 |
1 |
Prestable |
|
|
|
|
| |
|
|
|
CEIP Plurilingüe de Tarrío |
CEIP Plurilingüe de Tarrío |
Sala préstamo |
2019-03-08 |
COMPRA |
087.5:821.111-32"19" |
hay algo más pe |
087.5:821.111-32"19" WELLS, ROBERT E hay algo más pe |
CEC175000011268 |
2022-08-05 |
1 |
Prestable |
1 |
|
|
|
| |
|
|
|
CEIP Ponte dos Brozos |
CEIP Ponte dos Brozos |
Aula |
2016-11-08 |
Fondos Biblioteca |
0.2 |
hay |
0.2 WEL hay |
CEC088000008611 |
2022-10-13 |
1 |
Prestable |
5 |
|
|
|
| |
|
|
|
CEIP de Seara |
CEIP de Seara |
Sala préstamo |
2022-04-04 |
Compras colexio |
5 |
hay |
5 WEL hay |
PEC036000009581 |
2025-02-21 |
1 |
Prestable |
2 |
2024-10-11 |
O |
|
| |
|
|
|
CEP Marcos da Portela |
CEP Marcos da Portela |
Sala préstamo |
2021-04-28 |
Fondos Biblioteca |
62 |
peq |
62 WEL peq |
PEB007000011984 |
2022-11-29 |
1 |
Prestable |
|
|
|
|
| |
|
|
|
CEP Plurilingüe Pedro Caselles Beltrán |
CEP Plurilingüe Pedro Caselles Beltrán |
Sala préstamo |
2017-05-04 |
Fondos Biblioteca |
82.2 |
hay |
82.2 WEL hay |
PEB015000006100 |
2022-03-30 |
1 |
Prestable |
|
|
|
|